متخصص کوتاهی مو در تهران

متخصص کوتاهی مو در تهران

5/5 - (1 امتیاز)

خانم های عزیز، می دانید که داشتن مدل موی زیبا و متناسب با چهره، چقدر می تواند در زیبایی و اعتماد به نفس شما تاثیرگذار باشد؟ اگربه دنبال تغییری جذاب و خیره‌کننده در ظاهر و احساستان هستید؟ هیچ چیز مانند یک کوپ موی جدید و حرفه ای توسط متخصص کوتاهی مو در تهران نمی تواند در این زمینه به شما کمک کند!

اما پیدا کردن بهترین سالن برای کوتاهی مو در تهران می تواند یک چالش برای شما باشد. از خوش آمدگویی گرم و صمیمی تا تخصص و ذوق و سلیقه ی بی نظیر آرایشگر، همه چیز برای داشتن یک تجربه ی موفق و خوشآیند در کوتاهی مو موثر است.

سالن زیبایی تخصصی نوشین علمداری

آموزش تخصصی کوتاهی مو توسط نوشین علمداری در آموزشگاه مامک. سرکار خانم نوشین علمداری بهترین متخصص کوتاهی مو در تهران دارنده نفر هشتم کوتاهی مو در دنیا آماده ارائه بهترین خدمات کوتاهی مو در تهران همراه با آموزش تخصصی کوتاهی مو برای مبتدیان و اپدیت کوپ کارها ها میباشد. لازم است قبل از مراجعه به این مرکز تخصصی کوتاهی مو در سعادت آباد قبلا با تماس تلفنی وقت قبلی رزرو نمایید.

آرایشگاه تخصصی کوتاهی مو مامک با در اختیار داشتن مجرب ترین آرایشگران مو در تهران، آماده است تا بهترین خدمات مربوط به مدل مو و کوتاهی مو را به شما بانوان گرامی ارائه دهد.

این مجموعه ی تخصصی با بیش از 20 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی ارائه ی خدمات زیبایی و مراقبت از مو، همواره رضایت حداکثر مشتریان خود را جلب نموده است.

  • متخصص کوتاهی مو: نوشین علمداری
  • شماره تماس:    09395785559
  • آدرس:  تهران ،بلوار سعادت آباد، نبش خیابان ۲۳ – پلاک ۳۴ – واحد ۹
  • آدرس اینستاگرام: nooshin.haircut

سالن زیبایی بانو هنگامه

یک آرایشگاه حرفه ای برای کوتاهی مو در شرق تهران را برای شما معرفی میکنیم که علاوه بر اینکه قیمت مناسب دارد کوتاهی مو را طبق متد های جدید 2024 اجام میدهد. بدون شک یکی از بهترین کوتاهی مو را تجربه خواهید کرد و حس اعتماد به نفس شما را بالا میبرد. توصیه میکنیم اگر در شرق تهران هستید میتوانید به سالن زیبایی ما سر بزنید و مدل های جدید چتری، پیکسلی، باب کوتاه و بلند را تجربه کنید.

چرا سالن زیبایی بانو هنگامه را برای کوتاهی مو انتخاب کنید؟

  • استفاده از لوازم و ابزار تخصصی و اورجینال
  • قیمت های مناسب نسبت به تخصص کوپ کار
  • پرسنل مجرب و کارآزموده
  • محیطی منظم و آرام و بهداشتی
  • سالن لوکس و زیبا

تماس مرکز تخصصی کوتاهی مو با هنگامه

  • مدیریت: سرکار خانم قاسمی
  • شماره تماس:   77950970  –  09122934319
  • آدرس سالن:  شرق تهران، نارمک، خیابان آیت ، جنب پاساژ مروارید (فتوحی)، پ ۴۱۸، طبقه اول، واحد۴
  • آدرس اینستاگرام: banoo.hengameh

سالن تخصصی کوتاهی مو پریسا پازوکی

یک کوتاهی مو حرفه ای فراتر از مدل های روز با قیچی های پیشرفته جگوار با برش های حرفه ای لیزری. درسته که فرم صورت نقش مهمی در جذابیت شما دارد ، اما مدل مو هم میتواند تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت شما بگذارد.

انتخاب مدل موی مناسب میتونه به نقاط قوت صورت شما بیشتر بها بده و عیب و نقص ها رو بپوشاند. کوتاهی موی خاص هنرمندان و متخصصان خاصی میخواهد.

تماس با مرکز کوتاهی مو پازوکی شرق تهران

  • شماره تماس: ۰۹۱۲۱۷۹۷۸۰۸
  • آدرس: شرق تهران- تهرانپارس،نرسیده به تقاطع رسالت، خیابان رشید جنوبی، جنب بانک ملت، ساختمان رشید، پلاک ۱۶۴، طبقه ۲، واحد ۲
  • اینستگرام: beauty_parisa_pazoki

مرکز آموزش کوتاهی مو دوبانو

آموزش کوتاهی مو یا به اصطلاح فنی حرفه ای پیرایشگر موی زنانه، یکی ازحرفه ای تضمینی شغل و تضمین درآمد شما در حرفه آرایشگری است. اگر دوست دارید همیشه دست تون تو جیب خودتان باشد اگر دوست دارید از نظر مالی مستقل باشید یا اگر دوست دارید با کمترین امکانات کسب درآمد کنید ما دوره کوتاهی مو را برای خانم ها و حتی آقایان پیشنهاد میکنیم. شما هم میتوانید با تمرین و پشتکار و با گذشت زمان به یک متخصص کوتاهی مو در تهران تبدیل خواهید شد.

چرا دوره کوتاهی مو شغل مناسب برای آرایشگری است؟

اولاً  بعد از اموزش کوتاهی مو هزینه زیادی بابت خرید لوازم و وسایل مورد استفاده بعد از اتمام دوره برای شروع کار خرج نمیکنید.
دوماً همه خانم های جامعه از بچگی تا پیری به خدمات کوتاهی مو زنانه نیاز دارند و باید بابت این خدمات هزینه پرداخت کنند.
سوماً کوتاهی مو یک حرفه بین المللی است با داشتن مدرک کوتاهی مو میتوانید در خارج از کشو هم به شغل خود ادامه دهید.
 چهارماً تمام آرایشگاه های تهران و شهرستانها به یک متخصص کوتاهی مو نیاز دارند و میتوانید در آرایشگاه های زنانه مشغول به کار شوید.

آموزشگاه تخصصی کوتاهی مو دوبانو یکبار برای همیشه این حرفه را برای کارآموزان آموزش میدهد.

تماس با آموزشگاه تخصصی کوتاهی مو دوبانو غرب تهران

  • شماره تماس: 44048634 == 09395825252
  • آدرس: غرب تهران، صادقیه، ستاری، ابتدای بلوار فردوس شرق (روبروی اموزش و پرورش)، جنب بانک ملت، ساختمان بلوط -طبقه ۴، واحد ۴۴
  •  آدرس اینستاگرام: dobanoo_academy

.

……

متخصص کوتاهی مو آموزشگاه سیمای درخشنده

درسته که میگند موی بلند قشنگ هستند، اما موهای کوتاه هم میتوانند جذابیت و خاص بودن یه خانم رو چند برابر کنند. لاین کات یکی از مدل های موی کوتاه است که به خاطر سادگی، شیک بودن و تنوع توی مدل هاش، همیشه مد هست و هیچ وقت از مد نمی افتد. اگر کوتاهی مو با قیمت مناسب میخواهید با این اموزشگاه تماس بگیرید.

تماس با مرکز آموزش و خدمات کوتاهی مو سیمای درخشنده

.

چگونه برای کوتاهی مو مدل موی مناسب را انتخاب کنیم؟

چند تا نکته هست که باید بهشون توجه کنید:

فرم صورت مناسب:

اولین قدم اینه که فرم صورت خودتون رو بشناسید. صورت ها به طور کلی به دسته های گرد، بیضی، مربعی، مستطیلی، قلبی و مثلثی تقسیم میشوند. هر کدام از این فرم ها مدل موهای خاص خودشون رو دارند که میتونند به زیباتر دیده شدن شما کمک کنند.

نوع مو:

جنس موهاتون هم توی انتخاب مدل مو مهمه. مثلا اگه موهای فر دارید، مدل هایی که به فر موهاتون حالت میدند مناسب ترند. یا اگر موهاتون کم پشت است، میتونید از مدل هایی استفاده کنید که موهاتون رو پرپشت تر نشان میدهند. برای مثال موی مناسب برای کوتاهی مو مدل چتری یا قارچی، موی صاف است موهای موجدار و فر برای کوتاهی مو مدل چتری یا قارچی مناسب نیستند.

سلیقه مشتری در کوتاه کردن:

انتخاب مدل کوتاهی در نهایت به سلیقه و سبک شخصی شما هم بستگی داره.

منابع زیادی برای پیدا کردن مدل موی مناسب برای کوتاهی مو وجود دارند. میتوانید از مجله ها، وب سایت ها، شبکه های اجتماعی و یا آرایشگر خودتون کمک بگیرید.

به یاد داشته باشید که کوتاهی موی خاص نیاز به مهارت داره. پس بهتره برای کوتاهی موهاتون به یک متخصص کوتاهی مو ماهر مراجعه کنید.

همین امروز با ما تماس بگیرید و برای رزرو وقت خود اقدام کنید!

منتشرشده توسط

tehran haircut

وب سایت کوتاهی به معرفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای زنانه و آموزش های خلاصه کوتاهی مو میپردازد.با ما باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *