اسامی مدل های مختلف کوتاهی موی زنانه

اسامی مدل های مختلف کوتاهی موی زنانه

5/5 - (1 امتیاز)

اسامی مدل های مختلف کوتاهی موی زنانه (مدل های مصری، قارچی، تخم مرغی، کوپ، پر ) مدل هایی هستند که کمتر افرادی از این مدل ها سر درمیاورند ولی با دانستن اسامی مدل های مختلف کوتاهی بهتر میتوانید در مورد مدل موی مورد نظرتان اظهار نظر کنید. با اینکه متخصصان کوتاهی مو بهتر از مشتری میداند که چه مویی به چه نوع چهره ای برازنده است. ضمنا در مرکز آموزش کوتاهی مو در تهران که در بهترین آموزشگاه کوتاهی مو فنی حرفه ای برگزار میشود آموزش ها به صورت صفر تا صد از مبتدی تا پیشرفته اموزش داده میشود.

کوتاهی مو مدل موی پر

مدل پر 45 درجه تقسیم بندی:

لوزی زاویه برش : 45 درجه اول موها را کلوش زده، بعد لایه های مختلف مو را با زاویه 45 درجه کوتاه می کنیم.

مدل پر 90 درجه ( فارا ) تقسیم بندی:

لوزی زاویه برش:90 درجه

مدل پر 135 درجه ( عایشه یا لیلا ) تقسیم بندی:

لوزی زاویه برش : 135 درجه هر چقدر زاویه بیشتر باشد، روی موها بیشتر خورد میشود.

مدل پر 180 درجه ( لیر ) تقسیم بندی: لوزی زاویه برش : 180 درجه

کوتاهی مو مدل مصری:

کوتاهی مو مدل مصری تقسیم بندی :

مربع زاویه برش :

صفر در مدل کوتاهی مصری، یک لایه از موها را جدا کرده و با زاویه صفر درجه از جلو تا پشت سر را به طور یکنواخت قیچی می کنیم. میزان بلندی مدل مصری را مشتری انتخاب می کند ولی در کل تا زیر گوش، روی گردن، روی شونه قد مدل مصری است.

مدل مصری فانتزی تقسیم بندی:

مربع زاویه برش: صفر برای قسمت پشت مو 90 لایه اول پشت مو را صفر درجه زده، لایه دوم را 90 می زنیم( برای حجم دادن به مو) ، بقیه لایه های پشت را 0 درجه می زنیم. قسمت جلوی مو را به پشت کشیده و از روی خط راهنمای پشت قیچی می کنیم. در مدل مصری فانتزی قسمت جلوی مو بلند تر و به صورت اریب به پشت مو وصل می شود.

مدل مصری کلوپاترا تقسیم بندی:

مربع زاویه برش : صفر مدل کلوپاترا (دوره مبتدی آموزش داده میشود) شبیه مدل مصری است فقط قسمت پشت کلا صفر زده میشود و شیب جلو هم بیشتر است و نوک مو هم تیز تر میباشد. البته کلوپاترا تخصصی خیلی خوشگل تراست. 360برای موهای خیلی بلند است که نمیخواهند ازقد موهایشان کوتاه شود وفقط میخواهند روی موشون خورد شود. موها را لایه لایه با زاویه 180 بالا میبریم شانه میکنیم وبه طرف صورت برمیگردونیم و کوتاه میکنیم چون از پشت گردن یک دور کامل میخورد تا به جلو صورت برسد زاویه 360 درجه میشود.

مدل مصری گرد ترکیبی تقسیم بندی :

مربع زاویه برش : صفر پشت مو را صفر درجه زده ، قسمت چتری را به اندازه دلخواه مشتری کوتاه می کنیم (معمولا زیر بینی) اندازه چتری راهنما می شود از قسمت چتری به پشت مو به صورت اریب گرد می بریم.

کوتاهی مو مدل قارچی:

مدل قارچی تقسیم بندی: مربع زاویه برش پشت: صفر و 90 زاویه اطراف: صفر

تقسیم بندی مربع را انجام داده، قسمت پشت مو را یک لایه صفر ، یک لایه 90، یک لایه 90 می زنیم(3-4 سانتیمتر پایین تر از محل رویش مو). اطراف و روی مو را تا زیر نگین گوش صفر کوتاه می کنیم و همین را در کل روی مو ادامه می دهیم. شبیه چتر میشود.

کوتاهی مو مدل تخم مرغی:

مدل تخم مرغی تقسیم بندی: مربع زاویه برش پشت:صفر و 90 زاویه اطراف: 45 قسمت پشت مو را مانند قارچی زده (یعنی یک لایه صفر، لایه بعدی صفر، لایه سوم هم صفر) روی مو را تا زیر نگین گوش با زاویه 45 درجه می زنیم.

کوتاهی مو مدل کوپ:

آموزش کوتاهی مو مدل کوپ و تقسیم بندی آن: مربع زاویه برش پشت:صفر و 90 زاویه اطراف: 45 این مدل مانند تخم مرغی است با این تفاوت که هنگام زدن پشت مو یک لایه صفر ، لایه بعدی 90 و بقیه زوایا همگی 45 درجه است.

کوتاهی مو مدل کرنلی:

تقسیم بندی: مربع
زاویه برش
پشت:صفر
زاویه اطراف:90
مدل کرنلی پایه ترین مدل کوتاهی است. اگه بتونید این مدل رو خوب بزنید یعنی دیگه کوتاهی تون کامل شده.

منتشرشده توسط

tehran haircut

وب سایت کوتاهی به معرفی آموزشگاه های فنی و حرفه ای زنانه و آموزش های خلاصه کوتاهی مو میپردازد.با ما باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *